Saranghae , lorhh > Allah , Rasulullah , Family , Zayn , Friends . A smile could hidden a thousand tears . Take note that , yeahh .

Friday, 29 June 2012

Two in One ;D

Hye peeps . So , how's holiday ? Err . holiday ? To budak luar , it's a holiday but to me , a hostelian , I'm not . To budak asrama , when it comes to 2weeks holiday , it's a true holiday . But , it just like two days . yess . I agree that . So , tdi I pegi econjaya . What for ? For what ? Haha . Untuk bli barang - barang for klas msakan kh . Tk sabaa . Hri slasa ni .

 So , nk jadikan crita , I pegi ngan Shapa . Rumah dia dekat ciput jer . And , kitorang pegi bli bhan bhan tu . Call yaya , ade sorang girl mympuk and she said " nombor yg anda hubungi tiada dlam tlian . sila cuba sbntar lgi" And it happen for berbelas kli . Hbis kredit I tlefon yaya sje . Oke . Tadak hal pun . Kredit I pun still bnyak *nyohorr .

  Habis bli kasskass tuu , kitorang pegi terjah kt atas . Tngok saje - je. Tade hati nk bli . And , bile smpai bawah smula , I found that I lost my moneyy . My God . I'm feel like cryingg . Kalau 50 sen , tkpe . Ini 5o hinggit , maa . Dhlh duit tu nak pi beli qur'an . Oh myyy . Pegi cri tingkat atas , pun tk jumpa . So , I redha je lahh . So , sape yng hambekk tu , bgi lah kt I . I nk beli qur'an . hehe .

  And , masa ict hri rabu lpas , I check my result exam at saps . Ohh my . Result I turunnnn gilakkk . Dh lahh I yang tk pndai ni , jdi lagi tk pndai . Hapee lh nasib I*touching . hakhak . touching - touching lahh pulak . Kay lah . I rasa , stakat ni je post kli ni . Tata :D

No comments:

Post a Comment